onsdag 31 december 2008

nyårsafton

Så är nyårsaftonen här och mina barn har inte hjälpt mig att ta några bilder ännu får se i morgon. Känner mig lite rastlös eftersom jag jämt har tusen saker att göra inför jul, och nu plötsligt får man en stund över. Ingenting att se på tv heller, så vad gör man, barnen har sitt och här sitter min gubbe och jag i ett varsitt hörn och glor. Får nog bli en tidig kväll, kanske kan jag få lite inspitation i morgon så att jag kan sy något roligt, helst någon ängel. Satt tidigare och tittade på hus på landet.Är min dröm att hitta ett gammalt hus med lada som man skulle kunna inreda med butik och cafe. Men jag tror inte att det kommer att bli så.Inte många tonåringar skulle vilja flytta ifrån sina kompisar och ut på landet.I morgon ska jag i alla fall försöka lägga ut lite bilder på mitt hus.
Nu ska jag ta mig ett glas vin, det är ju nyårsaftonen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar