fredag 20 maj 2011


Idag satt jag och bläddrade i en av alla dessa inredningstidningar som finns ute i affärerna. Jag hittade en sån fin bild på en barnkammare, hade önskat att det funnits så gullig inredning när mina barn var små. Det närmaste jag kom shabby chic stilen var min vita korgvagn som jag köpte till första barnet. Har fortfarande kvar den i förrådet, men den är nästan för fin för att stå där. Får väl se om någon av mina barn vill ha den till sina barn. I dag är det tveksamt eftersom dom inte riktigt gillar min stil. Skulle var den yngsta i såna fall, idag ville hon att jag skulle skriva "Carpe Diem" på hennes vägg, så det finns hopp. Idag fick jag tillbaka lite av min energi men då räckte inte tiden till att göra allt jag skulle vilja. Nästa lördag tänkte jag åka på en inköpsrunda för att få tag på nya saker till butiken, då blir det min äldsta dotter som får jobba i där. Hoppas jag hittar mycket roligt att köpa, annars får man se det som en liten rolig utflykt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar