torsdag 16 juni 2011






















Tog lite tid att
återhämta sig efter studenten, tröttheten satt i flera dagar. Har inte haft så mycket ork , har mest tagit det lugnt . I lördags åkte vi till Sala för att gå på loppisar vilket blev en besvikelse, har väl aldrig kommit tomhänt hem efter ett loppisbesök, men jag hittade inte en enda pryl jag ville ha. Fick i alla fall en skön o avkopplande dag, trots att regnet öste ner. I måndags var jag i väg och köpte en jätte fin gammal gaderob med utsvängda ben och magnifikt krön upptill, kommer att bli läcker vitmålad. Mycket jobb men det är det värt............ Annars har det väl inte hänt så mycket, det jag ser fram emot nu är att åka i väg med en vännina till Marstrand den 6 juli och titta på när hennes son ska tävla i segling. Hon har bjudit med mig för att hon vill ha sällskap och vi ska bo på vandrarhem, ska bli skönt att komma iväg hemifrån några dagar. Får väl se hur familjen ska klara sig utan mig, men det går nog bra, På söndag ska vi åka till Örebro och hälsa på famijlen där min dotter Cornelia ska bo, hon ska ju börja på Riksgymnasiet för hörselskadade i höst. Kommer att bli tomt utan henne här hemma, men det måste ju gå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar