onsdag 27 augusti 2014

Höst

Idag kändes det att hösten var på gång, även om solen lös emellanåt så blåste det kallt.  Så  det är väl nu man ska börja tända ljus inomhus.....för att få upp lite värme och lite myskänsla.
 Idag har jag fixat lite på sonens gamla sovrum som nu ska bli mitt syrum.....så nu kommer det att bli mera utrymme i köket, där jag har min syhörna just nu. Kanske dags också att ta tag i lite renovering också, har man bott i huset i tjugo år som vi har gjort så finns det en hel del att göra, även om man bytt tapeter några gånger så är det annat som blivit slitet som t ex lister och dörrar..... men det gäller att orken räcker till.......känner ibland att åldern tar ut sin rätt.....man är ju inte 20 längre. Njuter i alla fall ett tag till av mina blommor i trädgården......känns inte riktigt som det är dags att byta ut dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar