tisdag 2 september 2014

Kaos

Just nu är det kaos här hemma........sovrummet som vi har hållit på att fixa med i två månaders tid, är fortfarande inte klart......alla mina kläder ligger nerpackade i kartonger som är utspridda lite överallt....och nu hittar jag inte det jag behöver inför resan. Vår baksida ser ut som en byggarbetsplats och har gjort det i snart två års tid.......känns som att vi aldrig kommer att bli färdiga där...hade jag haft mycket pengar så hade jag tagit dit någon för att fixa det för längesedan......är förvånad över mig själv att jag stått ut så länge, är ju en sån som vill att allt ska bli färdigt på  en gång.....men det kunde varit värre ibland är man tvungen att prioritera......skönt att åka bort en vecka och bara lämna alla Måsten bakom sig. Har fått tid hos urologen den 19 september för att se om tumören har kommit tillbaka, om den inte har gjort det så behöver jag inte gå på några mera kontroller.....utan kan fortsätta att njuta av livet ett tag till och det som det här har lärt mig är att det inte är så viktigt att ha lite rörigt omkring sig.....det viktigaste är att man är frisk och tar vara på livet.

 Så här ser min tomt ut just nu
 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar