lördag 30 mars 2013

Glad Påsk!

I går blev det en tur till Åsby för att få lite inspiration....... Hittade dock inget  som tilltalade mig...Dyrt var det också! Hade väl bara gått där en timme när maken hörde av sig och talade om att Molly var dålig ....blev till att vända hem igen...känns inte så roligt att gå där när jag vet att hon är dålig, sen visste jag ju inte om vi var tvungna att åka in till Strömsholms djursjukhus med henne....Hon blev i alla fall glad när jag kom hem.. är ju bara matte som duger.......men man såg ju att  hon hade ont, så det blev till att ge henne smärtstillande....antagligen diskbråcket som spökar igen. Idag är hon mycket piggare men hon får hålla sig i stillhet.Vi är inte mycket för påskfirande i vår familj, men maten går alltid ner. Lax..Jansson...ägg...sill...lite köttbullar och naturligtvis Påskmust. Även om jag inte är någon påskälskare så önskar jag alla en Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar