söndag 10 mars 2013

I torsdags var jag iväg och opererade min hand, skulle ha gjort det  i juni förra året.  Har skjutit upp det alldeles för länge...men nu gick det inte längre, värken gjorde att man gav upp. Men jag måste erkänna att jag  känner mig oerhört frustrerad.......att bara få använda vänster hand är inte så lätt som man tror. Kommer på mig själv flera gånger när jag är på väg att lyfta något tungt............att be om hjälp är inte alltid så lätt, när man vill klara allting själv. Fuskade idag och dammsög fast jag inte borde...men vad gör man när dammråttorna jagar en...blundar....nej inte jag.

Igår tittade vi på melodifestivalen hela familjen, och som vanligt var det delade meningar om det..........en del blev nöjda och vissa svor långa ramsor..........för mig kvittar det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar