måndag 28 oktober 2013

Silverbröllop

I går blev det en dag på loppis, inte för att köpa utan för att sälja bort lite saker.Gick riktigt bra och jag kom hem utan att ha köpt en enda pryl. Loppisdagen började med att jag hade glömt att vrida tillbaka klockan så därför gick jag upp en timme tidigare...men det var helt ok..på det viset blev ju dagen lite längre....och jag slapp stressa runt ..vilket jag kan vara riktigt duktig på....Tyvärr. Stress är aldrig bra.

Sålde även ett av skåpen jag lagt ut här på bloggen..Som tur var blev jag av med det tunga linneskåpet..krävdes tre stycken att bära det. Nackdelen med gamla möbler...vissa väger bly.
Idag firar jag och min man 25-årig bröllopsdag. Silverbröllop med andra ord...tänk vad tiden går.
Vad vi ska hitta på har vi inte bestämt..och eftersom min man inte är den romantiska typen så förväntar jag mig inte någon större uppvaktning...han använder mera ord än presenter och blommor...men man vet inte han kan ju överraska.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar