onsdag 11 december 2013

Pepparkakshus

Detta blev årets pepparkakshus hemma hos mig..en kyrka...men det är tur att man är utrustad med en hel del tålamod...annars hade det hamnat i soptunnan. Det tog 2,5 timme bara att montera ihop delarna...plus en hel del brända fingrar...men det var det värt i slutändan... brukar alltid göra pepparkakshus till första advent, men i år blev det en vecka senare...förra året fuskade jag lite...köpte ett färdigt på ikea, men det var inte lika roligt...men det fick duga då, i brist på tid.....men nu kan jag bara sitta ner och njuta av mitt konstverk.. Vill passa på att önska alla en God Jul och ett gott nytt år! ifall jag inte kommer att skriva mer innan årets slut...har ju varit lite dålig på att uppdatera min bloggsida..........förhoppningsvis ska det bli bättre på den fronten, nu när jag bestämt mig för att lägga ner min lilla butik. Lite tråkigt men inspirationen och motivationen finns inte där längre....och då är det inte lika roligt längre.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar